tisdag 20 januari 2009

Straight from the motherfucking casette

Den här mixen gjorde jag någon gång under sommaren 2008. Det var precis innan jag skaffade mig Serato. Alltså spelade jag endast vinyl, vilket gör det extra äkta!
Under den sommaren dammade jag av mina gamla kassettband och gick runt och softade med min boombox. Jag spelade även in en del mixtapes direkt till bandspelaren (ännu mera äkta!) för att sedan ta med mig ut och pumpa i parkerna. Denna mix är en av dom, och ni kan ladda ner eller lyssna på den direkt HÄR.

Listan är:

Organism 12 - Ärligt Talat Alltså
Superscientifiku - Ape Shit
Fjärde Världen - För Alltid
Ison & Fille med Sabo & Ju-Mazz - När Vi Glider
Smuts & CO - Lågbudget
Swing-Fly feat. 8-Off Agallah & AYO - Come Get It
Loop Troop - Loop Troop Land
Hearin' Aid - Whatchu Want
Up Hygh feat. Aaron Phiri - Love Dat
Superscientifiku - Aayeahwhatchasay
Organism 12 - Bracka
Absent Minded - Alright
Double Deez feat. Sage Fracis & Leo - Try Your Best
Loose Cannons - Smear Campaign
The Casual Brothers - Declaration of Motivation
MBMA - Det Var Vi Hela Tiden
Smuts & CO - Smuts & CO
Petter feat. En hel drös - Tar Det Tillbaka (Remix)
PstQ & Supreme - Vi mot Röset
Mics of Fury feat. Rahsheed - Backtrack
Ison & Fille - Skiter I
Phonetik - Just Askin
Superscientifiku - How We Gonna Fail Now?
















Enjoy!

1 kommentar: